vrijdag, juni 15, 2007

 

Luxe?!

We zien al heel veel Masai in de stad, maar ik durf nooit een foto nemen. Van achter een ruit, onopvallend heb ik toch een kiekje gemaakt...




Air Malawi... we denken met heimwee terug... En we kunnen dus nog terug 'thuis' geraken merken we!




De Zeeeeeeeeeeee!!!












Tanzania, het land van luxe en rijkdom... Zo komt het bij ons toch over!
Druk verkeer op straat, grote huizen, appartementsgebouwen, luxe hotels,...
We genoten al van een heerlijke pizza, chocolade en m&m's.... Hoe we de kleine dingen weer leren apprecieren...

Deze stad komt bij mij een beetje over als London. Waarschijnlijk gewoon door het contrast met Malawi. De drukke verkeerschaos in de straat, opletten dat je niet overreden wordt, files en ongeduld, toeterende auto's, weinig fietsers, nette mensen in pakken, grote chique dure kleerwinkels,... Enkel de vuilnis op de straat, de onafgewerkte wegen, de hitte en de zwarte mensen doen me beseffen dat ik nog steeds in Afrika vertoef...

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?