zondag, juni 10, 2007

 

Kinkhoest

Even nog voor alle bezorgde moeders...
Mijn onverklaarbare ziekte heeft een naam gekregen: Ik heb KINKHOEST (Bordetuella Pertussis). Ik had namelijk ook Joeri besmet en die is intussen terug in Nederland en heeft een reeks onderzoeken achter de rug. En na een paar keer bloed prikken is gebleken dat het Kinkhoest is. Ik ga er dus vanuit dat het mijne hetzelfde is. Als ik terug ben toch maar eens naar de dokter gaan, want je kan met dit maanden rondlopen... Gezellig.. Ik hoop wel dat het beter is tegen Zanzibar, want duiken met hoestbuien en pijne longen lijkt me toch ni zo verstandig...

Alle mensen die post gestuurd hebben naar Malawi, het spijt me om het mee te delen, maar ik heb ze niet ontvangen. Om een of andere gekke reden is er een storing tussen Belgie en Malawi. De post vanuit Italie van Lies en vanuit Indie van Selma is wel aangekomen, maar dat is dus ook alles. solly solly solly...

We hebben ook een nieuw gsm nummer, +255 (Tanzania) 787 651213. In Kenia kunnen we hetzelfde nummer behouden, alleen wordt het dan +254 ipv +255... Bellen dus maar!!!

En weet je welk bier je hier kan drinken... Stella Artois... ze moeten Belgie toch nog beter leren ontdekken die Afrikanen...

Comments:
Mooie foto's en idd, je ziet het verschil!
Verzorg je toch maar een beetje, ...
antihoestpillekes halen in de apotheek (of iets dat erop trekt...),...
Geniet van je 'wildpark'!!

XXX
 
Als fan van Temptation moet ik "kinkhoest" wel cool vinden... trekt gigantisch veel op "kinky hoest"...

Verzorg je goed é meid!!!
x
Dries
 
Geen moeder, doch bezorgd over de kink in je kabel.

Spoedige beterschap toegewenst.
 
Vetzak....
Zo lachen met een mens zijn ongeluk....
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?