zondag, juni 03, 2007

 

afscheid..

Beste mensjes,

T feestje was gezellig... er zijn een twintigtal mensen gekomen, we hadden tien bakken bier gekocht (toch maar voor normaal bier gegaan) en wat fris (voor mij want met mijn pilletjes drink ik ni) en in een paar uur tijd was alles op... maar t was gezellig, lekker leuk en rustig.. k heb genoten!
En erna zijn we de stad in getrokken om ook van dit alles afscheid te nemen....

Zaterdag hebben we sochtends toch nog wat gewerkt, het verslag van ons alle drie tot 1 ombouwen voor het NRC en erna zijn we naar de stad gekomen. We hebben bij onze vriendjes rondgehangen, een rustig bartje opgezocht en vooral genoten! 's Avonds uit eten en erna met de vriendjes uitgegaan...

Vandaag, zondag moeten we nog een uurtje kijken naar ons verslag en moeten we beginnen inpakken, want mijn pijn is beter dus moet ik mee vertrekken... k heb er geen zin in! IK WIL BLIJVEN!!!!!!!

Comments:
achja, tuurlijk wil je blijven
maar dr is nog zoveel te ontdekken, dus op naar nieuwe avonturen!!
En wie weet, kom je nog es terug in Malawi. Misschien met mij erbij dan, want t ziet er allemaal wel spannend uit.
 
Brammeke,
we leggen een bus in, is 't goed?
Want d'er zijn d'er nog die mee willen!!!
 
Ik zou nen vlieger pakken. Dat gaat wat comfortabeler zijn.
 
Ik zou niets pakken, en lekkler thuis genieten... bah, kmag er nie aan denken aan al die spuitjes die eraan vooraf gaan.... bbbrrrr, nie vr mij hé!!!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?